keskiviikko 17. elokuuta 2011

Oon tässä kirjotellu viestejä eri ennustajille. Oikeestihan oon edelleen sitä mieltä, että ei ne ennustaa osaa; ennemminkin ne on niin hyviä ihmisten tuntijoita, että osaa lukee rivien välistä lähes kaiken mitä henkilö on, ja mitä se ajattelee. 

No, asiaan. Eli loppujen lopuks sain kaikilta saman vastaukset, eri tavalla muotoiltuna. Mun pitäisi vaan jatkaa eteenpäin, unohtaa se yks henkilö. Keskittyä tulevaisuuteen jne. Ja nyt, olin tän päivän sillee et joo random kokeillaa sit ja- multa on jääny kamalasti asioita huomaamatta! Mä tyhmä oon kuluttanut kallista aikaani johonkin tosi turhanpäiväseen. Vitut siitä, vitut muista mä elän omaa elämääni. Turha se mahdotonta yrittää. Sama kun hyppäis kuiluun toivoen että osaa lentää...

Ei mulla sitten muuta...
         Jos ootte pihalla omista ajatuksistanne kokeilkaa. 
                 Ihan huviksenne vaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti