perjantai 28. lokakuuta 2011

En oo taas vähään aikaan kirjotellu, täs on tapahtunu kaikenlaista. 

Oon kiintynyt kauheesti yhteen biisiin: 


Mä vaan rakastan tota. Yleensä en kuuntele tollasta musiikkia mut... <3
Samalta bändiltä myös PLUR ja Sexting on hyviä. Jälkimmäinen tosin hieman sitä pervompaa ;D
Oon alkanu kuunnella taas the GazettEa, Versuja ja Antikkua. Paljon muistoja aijjai. 

___

Oltiin kevätjuhlapäivänä kolmistaan. Oli tosi hauskaa, kaikilla oli. Naurettiin ja kerrottiin vitsejä. Mulla ei sillon ollu mitään huolia, nautin vaan kun aurinko paistoi selkään. Istuttiin kirkonpuistossa. Juhla oli loppunu ja mul oli mekko päällä. Mentiin koskariin syömään jäätelöö. Naurettiin. Otin kuvia... Ne on vieläkin tallessa. Kaikki oli onnellisia. Sit mentiin meille kaksin ton yhen kans. Vaihoin vaatteet ja mentii sit lamminpäähän. Seikkailtii siel ja tesomal. Mul on sieltäkin pari kuvaa ja yks video... Muistan kakarat jotka heitti soraa meidän päälle... Ja ison kiven jolle vaan yks meistä kolmest pääsi. Sit yks liitty meidän seuraa ja toine lähti kotii. Ja Rosendahl. Siel ei ollu hauskaa, tai aluks oli. Sit ei enää... pakoiltii poliiseja ja yhen faija sai tietää. Huolestuttii ja sitä rataa. Hyviä nää muistot on silti...

Matkustin kuus tuntia Ouluun. Oli tylsää ja perse puutu. Kortti ei käyny joten mul oli kamala nälkä. Se oli kuitenkin sen arvosta kun pääsin perille. Asema oli semi pieni. Olin vähän vaivaantunu aluks mut kyl se siit meni ohi. Se oli kesäloman paras viikko. Sun kans oli hauskaa ja tykkäsin olla siel vaikka olinki aika aamu-uninen ; D En malta odottaa et pääsen sinne taas. Oot yk mun parhaista ystävistä.

___

Oli tänään muuten tosi hauskaa koulus. Kerrankin. Aamu oli tosin vähän hankala. On myös sairastellu paljon viimeaikoina... Sen takia en päässyt edes uimaan! Ei se tosin haittaakkaan.
Juttelin siinä yhen meidän luokkalaisen kans. En oo enne pitäny siit mut nyt huomasin et se on ihan hauska tyyppi. :)
Ja oon tehny tällasia huomaamisisa paljonki. Totesin vähän aika sitten et yks johon oon halunnu tutustuu on täys mahtailija sekä kusipää. Meidän luokan ärsyttävä poika onki siedettävä ja ystävystyin uudestaan mun vanhan kaverin kans jonka luulin pitävän muhun etäisyyttä. 
Jes.


Ainii. Tajusin yhen tyypin olevan Transu vasta tänää vaikka oon tuntenu sen seittemän kuukautta xD 
Olen tyhmä.


Hyvää päivänjatkoo ja koittakaa hei olla positiivisia ja yrittää vähentää masistelemista. Se ei johda mihinkään, oon huomannu. Vaikka onkin syksy, ankeaa ja silleen, yrittäkää. Se tekee elämästä mukavampaa ^^



Haikealla mutta hyvällä mielellä kirjoittanut: Tuizi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti